Lasto Beth Nin (Hear My Voice)

Saturday, January 18, 2003


2:20 PM
im so mad @ my mom shes all drama queen when she says "i have like 2 dollars to my name" and crap and im hungrey and want to hang w/ anna at the mall (cuz we were there) but no.. my mom wants to hang out with Plumer Bum (ahah thats kt and I's name for him)and buy a NASCAR calander instead of feeding me and then shes still all "i have no money" then Y THE CALENDER!? its like every 5 seconds i ask for somthing like small stuff like some gum or a book mark and she all lectures me about how were poor! and im all OK i know from 5 seconds agoand she says it like im gonna cry as soon as she tells me or something cuz shes all "... i have ....$ left.." and theres a pause where she wants me to be sad.. and im like "i really dont care" we can live in a box and still live
money does not equal life
<:::::::::::[]--


Thursday, January 16, 2003


3:10 PM
Becca- yay no more health *clap*
Emily- forever *clap*
Becca and Emily- and a day ahahhah *clap*
*Becca and Emily wabble down the stairs laughing like they are drunk*
Emily- we were walking like "doughnuts"
Becca- *still laughing* i know!
yeah.. that was some good times
And thats the show!
<:::::::::::{}~~


Wednesday, January 15, 2003


7:38 PM
ahaha
Lizzie-"maybe ur peter pan... u know doomed to be a boy forever"
Miranda"clap if you belive" (pause...) "... tinkerbell.. hello..?
ahah good times...


7:34 PM




You are Melissa Etheridge!

You are natural and down-to-earth, what you see is what you get.
You don't pull any punches, and your honesty and integrety shine
through in every thing you do. People value your straightforward
manner and mellow attitude.



Take the "Which Empowered Female Artist Are You" Quiz
made by and

What's your FOTR slash pairing?
ahah i got the same as regina!

Tuesday, January 14, 2003


4:02 PM
WOO rheas party was fun! the cake was soo good ^_^We saw Leagally Blonde (if i spelled it wrong... shut up). We pillow fighted for some time.. And seva needs to take some anger manage ment classes cuz he hits harder than u know, "If you guys wake up and Im not awake, im not dead, im in a coma" - Anna ahahgood times. after the guys left we read some mangas and it was fun... then we fell asleep.. woke up and had the tasty muffins (i had 1/2 of a chocolate and 1/2 of a cinnimon) i shared with anna. it made me happy. I dont like sabatians scoopa hair.Show Chior audititons are tomorrow and yay for me not being able to be nervous! woo. see my secret is to not care what other ppl think.. it doesnt matter.. its just i cant explain it tho.. its an undertone of self confidince that u just hafta have. so therefore i never get nervous.AAAAND thats the show!

Sunday, January 12, 2003


6:52 PM
omg.. i am so stressed about my grades and classes and exams... i mean.. i really need like a few more weeks.. but i want the semester to be over! My biotech project is going to suck so bad.. i mean like.. i would win the Best-Worst award in all the bio classes. I mean, i have that i have to do tomorrow, i have a health thing due and i need to talk to someone inorder for it to be done and she has to email me and it is due tomorrow. I have a Spanish Oral that im really not ready for on Tuesday AND a show chior audition on Tuesday after school wich isnt bad but its still time consuming and I have to bring all my grades up from Cs to Bs and im gonna cry cuz i do so much during the weekend cuz school takes up all i have on the weekdays and then i need to do homework till like 11 everynight cuz i procrastinate and Im gonna get like a 2.2 or some horrid thing like that as a GPA and ill never get into a good college and never get a good job and i can never sleep because even if i get my hw done then i stil owrriy about y over all grades that suck and I have english HW and a test tomorrow! My hands are shaking and I have a head ache and if u couldnt tell all ready... this really REALLY sucks....

Don't Look Back

As you travel through life there are always those times when decisions just have to be made. When the choices are hard and solutions seem scarce and the rain seems to soak your parade!

There are some situations where all you can do is to simply let go and move on. Gather courage together and choose a direction that carries you toward a new dawn.

So pack up your troubles and take a step forward the process of change can be tough. But think about all the excitement ahead if you can be stalwart enough!

There could be adventures you never imagined just waiting around the next bend. And wishes and dreams just about to come true in ways you can't yet comprehend!

Perhaps you'll find friendships that spring from new interests as you challenge your status quo. And learn there are many options in life, and so many ways you can grow!

Perhaps you'll go places you never expected and see things that you've never seen. Or travel to fabulous, faraway worlds and wonderful spots in between!

Perhaps you'll find warmth and affection and caring - a "somebody special" who's there. To help you stay centered and listen with interest to stories and feelings you share.

Perhaps you'll find comfort in knowing your friends are supportive of all that you do. And believe that whatever decisions you make, will be the right choices for you!

So keep putting one foot in front of the other and taking your life day by day. There's a brighter tomorrow that's just down the road. Don't look back - you're not going that way!

Author unknown

About Meee
HIII My name is Emily people call me Em, Ems,Emilio,Emilicious(lol anna) umm.... I LOOOOVE LOTR! SO MUCH! Singing, acting, and dancing is my life I also really love art and writitng. If im not talking, singing, or acting, im daydeaming. ehehe I really love sports too like Soccer, Football, Volleyball, Baseball.. all that..And sometimes.. i can be really crazy.. like really wow crazy... but now is not one of those times... maybe.

IM me- LadyOfTheRing O or SingnFlagnEmilio

Get around my site :)
home
archives
Email-Mee!
Blogskins(thats where I got mine)
Some Countdowns and/or LOTR 'n' HP stuff!
Some Blogs! YAY
Anna (Bannana)
Becca (..becca)^^
Katie (Beachy)
Jason (Jase)
Mary(Merry)
Regina (Roo..rejujube)
Rhea!!(Aves!)

written by E-mail Ems(Meee!) : powered by blogger and seven ten design